asdsfafsd 5454 7216

Vege bolognese

Každý sportovec ví, jak důležité jsou při tréninku proteiny, a proto jsme si pro vás dnes připravili recept, který je proteiny přímo nabitý a navíc si ho mohou vychutnat i vegani. Recept je nejen nenáročný na čas ale i na peněženku. V dnešním receptu bude dominovat čočka.

Čočka je také nazývána královnou mezi luštěninami. Skvěle zasytí a dobije vás (nejen) proteiny. Obsahuje množství vlákniny, vitamínů, minerálů a stopových prvků jako např. hořčík, draslík, zinek. Dnes vám ji naservírujeme ve formě, v jaké ji možná ještě neznáte, bude totiž součástí veganské verze oblíbených boloňských špaget. Tato verze je nejen méně kalorická, ale díky vlastnostem čočky i bohatší na vitaminy a minerály.

Ingredience pro 1 osobu:

  • 1 střední cibuli
  • rajčatový protlak (ideálně domácí, pokud nemáme, tak 1 konzerva)
  • ¼ až 1/3 hrnku čočky
  • 300 gramů špaget
  • olivový olej
  • sůl
  • pepř
  • sušená či živá bazalka (nemusí být)
1  

Postup:


Čočku dáme do misky a zalijeme vodou, necháme “nabobtnat” alespoň 3 hodiny, v ideálním případě ji necháme odstát přes noc. Cibulku oloupeme a nakrájíme nadrobno. Na pánvi rozehřejeme trochu olivového oleje a cibulku na něm orestujeme dozlatova. Přidáme rajčatový protlak a v závislosti od jeho konzistence přidáme vodu. Posolíme a opepříme podle chuti. Nabobtnanou čočku dáme vařit v osolené vodě cca 15 minut. Pak ji přidáme do cibulovo-rajčatové směsi. Vše spolu pořádně promícháme a povaříme cca 5 minut. Připravíme si špagety jako obvykle a nakonec je zalijeme “vege bolognese” omáčkou. Posypeme bazalkou a můžeme se pustit do jídla. 2 3 Dobrou chuť.
Autor receptu: Pauly H.
Vezmi si svou hodinu zdarma
Udělat první krok je vždy nejtěžší. Abychom ti cestu za novou formou usnadnili,
tvůj první VSTUP ve FIT UP! je na nás. Získej ho teď!
Chci být členem!
Chci být členem!