asdsfafsd 5501 7205

Triky na energetické bomby

Popíjejte kávu po celý den po malých doušcích, pokud potřebujete čtyřnásobnou dávku energie, jedno espresso stačí. Odborný výzkum z Brighamu a ženské nemocnice Harvard Medical School a dalších institucí se domnívá, že na udržení člověka ve střehu jsou časté nízké dávky kofeinu ze čtvrt šálku kávy účinnější než několik větších dávek kofeinu. 01-natural-energy-boosters-coffee Snižte svůj krevní cukr. Potraviny s nízkým glykemickým indexem jako jsou fazole, otruby, obiloviny, hnědá rýže, celozrnný chléb a ořechy, mají menší vliv na hladinu cukru v krvi, než potraviny s vysokým glykemickým indexem, jako je bílá rýže, špagety, brambory, kukuřičné lupínky, sladké džusy a nápoje. Jíst více jídel s nízkým glykemickým indexem vám pomůže udržet hladinu cukru v krvi na nízké hladině. 02-natural-energy-boosters-glycemic-load Rozdrťte kousek suchého rozmarýnu. Přičichněte si k této bylině, uvolní to vaše dýchací cesty. Rozmarýn je intenzivní dřevitá vůně, o které je známo, že působí osvěžujíce a povzbudivě. 03-natural-energy-boosters-rosemary   Dostatek železa. Tentokrát nemyslíme to, které se nachází ve fitku. Častou příčinou únavy je právě nedostatek železa v organizmu. Železo je nezbytné pro tvorbu hemoglobinu, který přenáší kyslík do tělesných buněk, kde se používá k výrobě energie. Bohaté potravinové zdroje železa jsou červené maso, zelená listová zelenina a sušené fazole. 08-natural-energy-boosters-iron-pills Jezte něco křupavého. Kedlubny, mrkev, ředkvičky a jiná křupavá zelenina, může probudit obličejové svaly, díky kterým budete čilejší. 19-natural-energy-boosters-crunchy-food Pokud se Vám článek líbil, dejte nám svůj “like” 🙂
Vezmi si svou hodinu zdarma
Udělat první krok je vždy nejtěžší. Abychom ti cestu za novou formou usnadnili,
tvůj první VSTUP ve FIT UP! je na nás. Získej ho teď!
Chci být členem!
Chci být členem!