blog clanky fitness centrum fitup

Blog

31.7.2017

Svěží zelené smoothie

Také máš chuť v těchto letních dnech na něco osvěžujícího? Něco, co tě nabije energií, dodá zdravé vitamíny a nezatíží trávení?

Určitě vyzkoušej smoothie. My ti přinášíme 5 velmi chutných receptů na zelené smoothies, které si připravíš za pár minut i doma. Nedej se odradit "nelichotivou" barvou a namíchej si chutný drink, který je vhodný během celého dne, před či po tréninku.

A protože se teploty vyšplhaly toto léto opravdu vysoko, zkus přidat do mixéru i ledové kostky. Osvěžení je zaručeno!

zelený zázvorovo - broskvový smoothie

osvěžující a plný železa a vitaminu C

POTŘEBUJEŠ: 2 broskve, 2 hrsti baby špenátu, lžičku nastrouhaného zázvoru, med podle chuti, šálek čisté vody, lžíci citrónové nebo limetkové šťávy.

shutterstoc

smoothie z osvěžující okurky a avokáda

čistící, vhodný na horké dny

POTŘEBUJEŠ: 1 zralé avokádo, 1 salátovou okurku, šťávu z limetky podle chuti, šálek vody, chia semínka.

7_1

smoothie z okurky a sladké kiwi

smoothie plné vitamínu C, vhodné během hubnutí
POTŘEBUJEŠ: ½ okurky, 5 ks kiwi, šálek vody, šťávu z limetky nebo citronu

maxresd

banánovo pomerančové smoothie

na imunitu díky vitamínu C

POTŘEBUJEŠ: dvě hrsti baby špenátu, 1banán, 1 avokádo, šťáva z jednoho pomeranče, trocha vody na rozředění

Banana_

Kiwi - jablko smoothie

kiwi se špenátem urychlují vstřebávání potřebného železa a podporují trávení a krevní obraz

POTŘEBUJEŠ: 2 hrsti baby špenátu, jedno jablko, 2 ks kiwi, 1 šálek vody, pár oříšků

kiwi-pear-p

S chutí do toho!

STAŇ SE NAŠÍM VIP ČLENEM
A ZÍSKEJTE DALŠÍ VÝHODY.