hlavna vrchna silovy fitness trening

Silový trénink

Při cvičení se závažími jde o trénink, který je vhodný pro začátečníky, středně pokročilé a pokročilé. Cvičíš řízenými pohyby a tím posiluješ opěrné a podpůrné svalstvo. Při tomto druhu tréninku se zlepšuje celková síla a stabilita těla.

Posilovací stroje a volná závaží

Ve studiích FIT UP! máte k dispozici velký prostor právě na cvičení s činkami, které jsou od našeho výrobce značky Technogym. Na výběr máš z jednoručních činek, obojručních činek, hrazd, lan, posilovacích lavic, věží, strojů na posilování noh a jiných.

VÝHODY A CÍLE TRÉNINKU

Těžkým závažím trénuješ dosáhnutí maximální síly a tvoje svaly se učí koordinaci pomocí volných pohybů.
EFEKTIVNÍ FORMOVÁNÍ SVALŮ
Silový strojový trénink podporuje růst tvého svalstva.
CÍLENÉ FORMOVÁNÍ SVALSTVA
Správným cvičením s volným závažím spálíš tuky a zviditelníš svoje svaly.

Vypracuj si jednotlivé části těla, spaluj efektivněji tuky a zviditelni tak svoje svaly!

vision01

1. Jednoruční činky

 
Ve všech fitness centrech FIT UP! máš k dispozici velký prostor, který je účelově rozdělený na cvičení s jednoručními, podle váhy uspořádanými činkami.

Posilovací stroje:
V každém studiu ti nabízíme variabilní a intenzívní cvičení např.: vzpírání, nadhmat nebo kladivové cviky, různé univerzální lavice, 1-50 kg jednoručky, ale i 1-10 kg činky.

2. Stojany

 
Některá fitness centra FIT UP! jsou vybavená Omnio věží a multipressy. Na nich cvičíš jednoduché i profesionální cviky. V každém fitness centru máš k dispozici činkové kotouče s váhou od 1,25; 2.5; 5; 10; 15; 20; a 25 kg.

Posilovací stroje:
Věže Omnio (multifunkční posilovací stojan) – ti umožní jištěné cvičení s těžkým závažím, je optimální na cviky jako vzpírání do kříže, cviky v dřepu, benchpress.

Multipress – jištění pozice obouruček ti umožní cvičit bezpečné cviky jako na lavici, cviky v dřepu a na ramena.

Stojan na vzpírání v dřepu – určený na volné cviky s obouručkami na ramena ve stoji, v dřepu nebo vzpírání do kříže.

3. Duální stroje

 
Duální stroje tvoří most mezi klasickým silovým strojovým cvičením a cviky s volným závažím.

Stroje se doplní závažím manuálně. Jsou vybavené více jak dvěma na sebe nezávisle uloženými zátěžovými rameny. Tato ramena umožňují separátní a vyvážená cvičení obou polovin těla. Zabráníš tak disbalanci a tvoje svaly se budou formovat rovnoměrně. V každém centru máš přitom k dispozici kotouče s váhou od 1,25, 2,5, 5, 10, 15, 20, jako i 25 kg.

Posilovací stroje:
K dispozici máš benchpressy, lavice s kladkami, stojany, veže, veslovací trenažery, lavice na posilování břišního svalstva nebo duální benchpress.

4. Věže


 
Na věžích vybavených kladkami, se dvěma nebo čtyřmi stanicemi, cvičíš pomocí lanového systému, který udržuje tvoje svalstvo stále v napětí. Na svalstvu můžeš pracovat pod různými úhly, obměňovat cviky, což zabezpečuje změnu a novou stimulaci svalstva.

Posilovací stroje:
Čtyřstaniční věže (kladkové, veslování v sedě), lanové věže, dvojité věže a bohaté příslušenství jako kladková tyč, paralelní či tricepsový úchop, lana, trianglový, přímý úchop a úchop v ohybu.

5. Obojruční činky


 
Obojruční činky Ti umožní trénovat s relativně těžkým závažím. Přitom cvičíš všechny důležité základní cviky, jako např. benchpress, dřepování, cviky do kríže nebo veslování v předklonu. V každém centru máš na cvičení k dispozici kotouče s vahou od 1,25, 2,5, 5, 10, 15, 20 do 25 kg.

Posilovací stroje:
V našich studiích najdeš různé lavice na benchpress, cviky do kříže, vzpírání, posilování ramen, cviky v dřepu a Scott-Curlové cviky (cviky s EZet tyčí).

Galéria

STAŇ SE NAŠÍM VIP ČLENEM
A ZÍSKEJTE DALŠÍ VÝHODY.